Sweet nothing

Men hej!
Ni undrar säkert vart jag tog vägen när ni helt plötsligt inte kunde gå in på min andra blogg?
Heter man Rebecka Gustavsson så kan man göra många oväntade saker, så självklart tog jag bort hela kontot när jag skulle ta bort en gammal blogg som jag inte bloggade längre på. Även om jag har otur i det mesta så är jag en person som inte ger upp lätt, så jag skaffade ny blogg och nu kör jag bara på som vanligt igen.
Livet hoppar lite upp och ner men nu har jag fått ett helt nytt rum som jag skulle kunna bo i hela livet. Det är jag som bestämt hur det ska se ut och jag tror jag har en stor chans till att bli inredare i framtiden... ;)
 
Sen ser ju min blogg väldigt tråkig ut i nuläget men jag looovar att fixa en finfin design snart. Men lämna mig inte, för ska updatera med bilder hela tiden, lovar!
 

Kommentarer
Postat av: Lovis (lovislinnea.blogg.se)

Det på bilden var i alla fall sjukt fint! :)

2012-10-15 @ 21:20:10
URL: http://lovislinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0