Svävar på moln

Blir så less på vädret. Känns som en vinter utan snö, skitkallt och bara väldigt dystert. Deprimerad? Lite kanske. Men ett knep som faktiskt funkar för mig är att slänga på sig mjukiskläder, tända massa ljus och kanske dricka en kopp varm oboy av bästa kvalite. Yum yum.
Just nu ligger jag i sängen med egoboost som förövrigt är en väldigt bra bok. Speciellt för mig som har väldigt dåligt självförtronede och självkänsla. Fast det hjälper väl inte sådär jättemycket att läsa ur en bok, men man känner igen sig så himla mycket i allting. Och jag borde kanske ta tag i mig själv, för den enda som kan göra något åt detdär förbannade självförtroendet är jag själv, ingen annan.
Ska ta och läsa en stund och sedan blir det fram med hemkunskapsboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0