Jag har famlat i mörker men hos dig såg jag ljuset

Ligger nerbäddad i sängen och lyssnar på musik. Har återigen slängt många hundralappar på ett klädesplagg. Det var faktiskt inte meningen, men jag var inne på nelly.com och var inloggad på mammas konto, och helt plötsligt kom det upp ' tack för din order'. Trots dendär lilla ångest attacken man får när man köper något dyrt så blev jag väldigt glad, för sånt går över. Iallafall när det gäller mig. Nackdelen med dethär är ju att jag nuförtiden bara köper dyra kläder, och jag säger gång på gång att ' nepp,dethär blir sista plagget'. Men vafasen, man ska få unna sig. Och det finns inget annat speciellt jag vill lägga pengar på förutom en dator, men det ska väl inte kosta mig så mycket. Nog om pengaprat!
Imorgon slutar jag tidigt och då blir det en del plugg men tänkte fota lite också, förhoppingsvis kommer bloggen bli snygger på fredag.  Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0